Κεντρικός εξοπλισμός του Datacentre στο κτίριο Ανδρόγεω |
Πρόσφατα στο Δήμο Ηρακλείου ολοκληρώθηκε ένα έργο ΙΡ
τηλεφωνίας στο οποίο συμμετείχα και εγώ ως ένας από τους συντάκτες της αρχικής τεχνικής
και οικονομικής μελέτης, ως σύμβουλος κατά την διάρκεια των αξιολογήσεων των
προφορών καθώς και ως επιβλέπων της εγκατάστασης και της διαμόρφωσης του
συστήματος.
Πολύς κόσμος ρωτάει (και καλά κάνει!): γιατί να εγκατασταθεί σύστημα ΙΡ τηλεφωνίας και όχι συμβατικής τηλεφωνίας; Γιατί συμφέρει; Μήπως είναι ακριβότερη αυτή η τεχνολογία;
Ακολουθώντας το έργο αυτό από την αρχή του πριν από τέσσερα
χρόνια μέχρι και σήμερα ως ένας από τους διαχειριστές του υπάρχοντος δικτύου, πιστεύω πως είμαι
σε θέση να δώσω κάποιες απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές.
Κεντρικός κατανεμητής της Μάντρας Καθαριότητας |
- κάνει τον χρήστη καθώς και ολόκληρο τον οργανισμό (στην περίπτωση αυτή, τον Δήμο Ηρακλείου) πιο παραγωγικό και αποτελεσματικό
- προσφέρει οικονομία στις επικοινωνίες, στις υποδομές και στην διαχείριση
- επιτρέπει την άμεση και εύκολη επέκταση υποδομών και υπηρεσιών
- επιτρέπει την αξιοποίηση και την ενοποίηση με νέες και προηγμένες τεχνολογίες και υπηρεσίες που επιτρέπουν διασύνδεση με άλλα κλειστά δίκτυα, υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης, κινητούς χρήστες καθώς και υπηρεσίες τηλεπαρουσίας
Για να γίνουν τα παραπάνω πλεονεκτήματα κατανοητά, ο αναγνώστης
θα πρέπει να καταλάβει κάποια πολύ σημαντικά πράγματα σχετικά με την ΙΡ
τηλεφωνία:
Η νέα ΙΡ τηλεφωνική συσκευή του δημάρχου |
- Τι είναι η ΙΡ τηλεφωνία και πως διαφέρει από την «συμβατική» τηλεφωνία;
- Ποια είναι τα γενικά πλεονεκτήματα της τεχνολογίας αυτής;
- Ποια είναι τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν σήμερα οι εργαζόμενοι καθώς και οι δημότες του Δήμου Ηρακλείου;
- Ποιες είναι οι μελλοντικές δυνατότητες που μπορούν να εφαρμοστούν στο Δήμο Ηρακλείου χάρη στην νέα αυτή τεχνολογία που αξιοποιείται;
Στα επόμενα άρθρα στο blog αυτό θα αναλύσω το καθένα από αυτά τα σημαντικά σημεία.
No comments:
Post a Comment